Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettmin-kanin
Läst 1358 ggr
fuzzie
0

Älskade ulltuss!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är Laban som jag hämtade idag! Jag är så himla glad att han äntligen är här eftersom jag har fått följa honom sedan han föddes. Så man har bara gått och väntat och väntat.. Han är hur lugn och goo som helst, så de ska bli mysigt att få "lära känna" honom. 🙂 ❤️

(drygt att han fick marsvins skålen bara.. -.- försök att bortse från den) 😉

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Maggie Magonilia
0

Underbart söt. Vilken uppfödare? Hur gammal?

fuzzie
0

Han är från Melina på Värmdös Teddykaniner och han är 11 veckor gammal. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Zakarias
0

Jättefin! :)

poesi
0
Maria Susanna
0

Jätte gullig! Vilken fin färg

fuzzie
0

Hihi tack allihopa! 😊

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Underbarn
0

Älskar färgen :)

[Nalle-]
0

Åh vilken sötnos! Blir ju alldeles bebissjuk :)

fuzzie
0

#8 Tackar! hihi 😃 

Han är faktiskt väldigt söt och mysig. 🙂 

Dock verkar det som att jag har blivit allergisk mot honom 😢 Jag blir fruktansvärt ledsen över detta och vet inte vad ja ska göra? Jag vill verkligen ha kvar honom men det funkar helt enkelt inte då jag har klåda över hela kroppen och det kliar i ögonen… 😭

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

[Nalle-]
0

Men nej vad trist! :( Är själv allergisk, men min bor ute så det fungerar fint. Du har inte möjlighet att ha honom ute till våren? Och innan det kanske ha honom i ett annat rum? Absolut inte där du sover. Och dammsuga ofta! Finns luftrenare att köpa också som jag vet brukar hjälpa allergiker, kan ju vara värt att prova om du verkligen vill behålla honom? Och se till att bara borsta honom utomhus. 

Men känner du att det inte alls fungerar så är ju det bästa att omplacera, även om det såklart är jättetråkigt :( Hälsan måste ju alltid komma i första hand…

Maggie Magonilia
0

Men så fin han är. Så himla trist med allergi. Hoppas ni finner en lösning så att han kan vara kvar hos dig. Vilken uppfödare är han ifrån?

fuzzie
0

#10 Jag vet, hatar livet just nu! 😢 

Nää, ja har ju tyvärr inte möjlighet att ha honom ute, för annars hade jag ju velat haft det från början. Ja har ställt buren i ett annat rum men känner ändå av det och dammsuger gör ja varje dag ändå. Jo jag vill ju verkligen ha kvar honom! Jag har borstat han ute sedan jag började känna av klådan och de, men de gör ingen skillnad tyvärr. 😭 

Jomen precis det är ju så, men jag mår ändå skit över situationen för jag vill ju som sagt ha honom kvar. 

#11 Tacktack 🙂 Jo de är ju det, och jag hade verkligen önskat att de gick att lösa! Som ja skrev tidigare så är han från Melina på Värmdös Teddykaniner. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning