Ute för första gången.
Idag kändes Felix ovanligt rastlös och eftersom det är plusgrader ute så tog jag ut honom en stund.
Var så roligt att se! Han gjorde fleeeera glädjeskutt, men var i princip omöjlig att fota för antingen sprang han runt eller så skulle han sitta i min famn. Så fort jag gick till ett annat ställe i hagen (för att kunna fota bättre) så följde han efter. Han har blivit otrolig mammig nu den senaste tiden.
Jag borstade igenom honom innan jag gick ut.. tänkte inte på att det var blött å att han skulle bli ful i pälsen på en gång.. haha. Så ursäkta för det på bilderna, men på nått sätt tycker jag det är lite charmigt.
Fick många bilder som ser ut såhär.. haha. Bus!
Alltså teddysarna är ju bara för söta!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Men ååh vilken gulle😍
Superfin!
Hihi, tack så mycket. :D
Han är så himla fin! :-)
Vilken sötnos! Är han lite nerklippt?
#11 Tack! :)
#12 Nope det är han inte.. Han är inte så gammal än (typ 4 månader) å hans päls verkar vara lite segväxt.. Haha. På kroppen har han alltid haft rätt mycket päls men det på huvudet har inte börjat komma riktigt förns nu de senaste veckorna.. Så snart blir han väl helt lurvig hoppas jag. :)
Jag försökte att diskret klippa Pumbas öronfluff för han såg lite knasig ut med långt en bit men sen kort längst ner haha men jag lyckades väl sådär med att få det att se diskret ut^^
#14 Haha ååh.. Pumba då 😍 Du får lägga ut lite nya bilder på honom snart tycker jag. Även fast vi har varandra på instagram.. ;)
Haha okej jag har varit bortrest nu över jul så har inte fotat honom direkt ^^
Gud vad fin! Älskar sobelsiames! 😍 jag smälter :)
#17 Tack så mycket! :)
Nu är jag väldigt efter känner jag, men vilka underbara bilder på din fina kille!!
Haha tack Nadja! :D Nu har han dock fått komma ut i snön en snabbis då det bara var nån minusgrad, men fick ingen bra bild på det alls då jag tog in honom efter bara 10 minuter så han inte skulle bli kall..
#20, åh vilket fint snömonster ❤️