Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: tävlingar-lekar
Läst 2350 ggr
[Nalle-]
0

Månadens Teddykanin Januari

Jag tjuvstartar lite med Månadens Teddykanin Januari! Detta är en testmånad, blir det inte nog många bidrag så struntar vi i att fortsätta helt enkelt. Man kan ju aldrig veta innan man testat, och jag vet att ni tar väldigt fina bilder på era tussar där hemma!! :)

Regler:
*Ett bidrag per person, men ett byte är tillåtet.
*Det ska finnas minst en teddykanin med på bilden(lejon går också bra)
*Bilden ska vara fotad av dig, eller ska du ha tillstånd att använda den.
*Bilden bör ha en anknytning till månaden, men den måste inte vara tagen under månaden.
*När månaden är slut kommer alla bidragen att vara med i en omröstning om 1a plats, 2a plats, 3e plats osv.

Vi har inget tema denna gång, det kommer om vi fortsätter med månadens teddykanin.

Sista dagen att lämna in bidrag är den 20e januari.

Lycka till!!

denice95
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

My ute i denna märkliga vinter utan snö!🤔

kaninfantasten
3

Detta är min oemotståndiga extremt lugna och snälla prins "Eklyckans Monty". Han har som ni ser rustat sig för att januarikylan ska anlända. Inbyggda "öronmuffar" - hi hi, öronen hålls säkerligen varma med all päls.
Han väntar o väntar på kylan och undrar när den ska komma. Matte har fått klippa honom lite i ansiktet för att han ska se något alls..

HonHonDenDära
3

Min lilla dam =) Hon är klippt i ansiktet å under hakan.

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

hannis :)
1

Hehe, ingen proffsbild direkt men det får duga ;) han kunde åtminstone vara nästan stilla i två sekunder så att jag fick en bild över huvud taget :D

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

Teddykojan
1

Ludde har lånat katternas igloo :)

poesi
2

Felix blöt och lurvig efter att ha varit ute å skuttat i det "mysiga" januarivädret..

Underbarn
2

Har nästan bara sommarbilder i mobilen så får bli en oldie från 2008 ;) Charlie

Maggie Magonilia
0

Januari månad är blåsig och kall i skåneland. Då tillbringar vi mycket tid inne med Maggie Magnolia. Borstning, klickerträning och massa mys.

zappzoon
1

Här har vi Cantelle. Siames wienertecknad med bläs och blå ögon.

En väldigt duktig mamma som fått fyra ungar. Nya vinter bilder kommer med henne och ungarana när de har växt till sig =)

[Nalle-]
0

Vad roligt med så många bildrag! :) En röstningstråd kommer så snart jag har tid, senast till helgen!