Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettbildtrådar
Läst 3307 ggr
[Nalle-]
0

Dagens teddy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna tråd går till som så att varje dag får en person lägga ut en bild på en teddykanin, som sedan får vara dagens teddy resten av dagen :) Nästa dag (alltså efter 00.00) får nästa person som en snabb nog lägga upp en bild. Skulle det råka bli två bilder är det ingen fara, då får två kaniner dela på titeln den dagen ;) 

Så idag får min Tiffy vara dagens teddy 😃

[Tilde!]
0

Söt!

Maggie Magonilia
0

Så söt!!! Hur gammal?

Jetaime
1

Då kan Billie få vara dagens idag (Tussilagon´s Reason To Believe), som tyvärr numera skuttar runt på dom eviga gröna ängarna.

Zakarias
0

#3 Så fin! R.I.P ❤️

[Nalle-]
0

#2, tror hon var 6 veckor eller så där :) 

#3, den där bilden är så fin!

Jetaime
0

#5 Tack! Måste nog vara… hmm.. Min favoritbild på Billie! :)

[Nalle-]
0

#6, kan tänka mig det! Väldigt fin som sagt :) Gillar verkligen de smutsiga tassarna, ser så charmigt ut ;)

Cilia.Teddytöserna
0

#3 vad söt!😍

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Underbarn
3

Sola med sin jättelugg

Maggie Magonilia
0

Vår fina Maggie Magnolia, från Änghagens Teddys

Änghagens Magnolia

Född:

13 Maj 2013

Ras: 

Teddydvärgvädur

Kön:

0.1 (Hona)

Färg:

Havanna

Ögonfärg: 

Brun

Helt underbar kanin, hon är social, kelen, nyfiken och alldeles underbar.

Denna kommentar har tagits bort.
[Nalle-]
0

#9, Så fin!

#10 och #11, Så fina småttingar! 😘

LisaKanin
0

Albin (Tummelitens Albin) och Nusse (Violens Ellaw) vill vara dagens teddysar 😃. Albin är snart 2,5 år och blir bara gosigare och finare. Ellaw kom som kompis till honom förra hösten och här hälsar de på varandra så sött. De kom bra överens men vi blev tyvärr tvungna att sälja tjejen vidare när det visade sig att hon skulle passa och trivas bättre som utekanin.

[Nalle-]
0

#13, Lite efter nu, men åh vilken söt! Får jag fråga var hon kommer ifrån? :) 

#14, De såg så goa ut tillsammans! Tråkigt att ni inte kunde behålla henne :( Men Albin verkar verkligen mysig!

Zakarias
0

#15 Från pysselgården, men hon ser dock lite konstig ut här då hon både fällde i ansiktet och var nyklippt :)

Änghagens
3

Alfons (Möllans Galvin) vill vara dagens teddy 👍 Han spejar och försöker se vad det är som är så intressant att matte ska ta en massa kort hela tiden 🤔

Zakarias
0

#17 Så fin! :)

Änghagens
0

#18 Tack :)

LIMOUSIN
2

Lova får bli daggens teddy! Hittad emassa bebisbilder på henne så himla söt! :)

[Nalle-]
0

#20, åh så himla söt!

[Nalle-]
0

#22, Men oj vilken sötnos! ❤️

Zakarias
0

#23 Haha jaa verkligen :D

Jetaime
0

Lilla Bosse-bus kan få stå för dagens teddy idag ❤️

Maggie Magonilia
1

Bosse bus, bedårande söt. Nog den sötaste Teddyn jag sett. Så synd att du ej föder upp mer. 🐰❤🐰❤🐰

poesi
0

Åååh Bosse! Han var helt underbar ju! 😍❤️

LisaKanin
0

Får sötslag av Bosse 🤪😃

Jetaime
0

#26 Saknar det absolut ibland. Särskilt när jag kollar tillbaka. Kanske någon gång i framtiden igen, när det passar in i mitt liv :). Kaniner är underbara varelser, och teddyväduren har absolut en del i mitt hjärta!

#27 Ja, min underbara lilla Bossebusöra. Saknar honom massor!

#28 Haha! Jag meeeed!

[Nalle-]
0

#25, åh vackraste Bosse ❤️

Jetaime
0

Om ingen har lust att lägga upp någon bild iadg heller, så vill Je t'aime´s Knutte gärna visa upp sig :) Underbar gossen!

Zakarias
0

#31 åÅÅÅH!!Du ska inte uppåt landet nån gång? Har en wienerfri hona som gärna träffar honom!!:)

Edit: Märkte nu att det inte var Luxxen, som jag tycker är så fin :)

Jetaime
0

#32 Luxxen bor hos Tarja (moängsvägens) och min skruttis är "tyvärr" kastrerad ;)

Zakarias
0

#33 Jaha, det var ju lite synd. Men måste säga att det är en av dem finaste teddyvädurarna jag sett 🙂❤️

Underbarn
0

Finaste Charlie som tyvärr blev ihjälskrämd alldeles för ung :( saknar han, så himla snygg pojk!

Maggie Magonilia
0

Vad söt han var Charlie. Ihjälskrämd, gud så tragiskt. Har hört om det förr. Är det vanligt? En bekants kanin blev ihälskrämd av en katt.

Underbarn
0

#36 hos mig har det aldrig hänt mer än den gången och det var för min systers nya hund jaga honom när han hade rymt ur hagen. Jag tror det var hunden iaf. Han hittades bakom en sten och var fläckvis naken med små rivsår (hunden hade väl fått tag i han och ryckt med pälsen) hunden hade tagit sig in i en hage samma vecka och bitit ihjäl en av mina andra kaniner också :/ (just då trodde jag det var något annat och inte hunden). Vi sålde hunden… Har en hund nu som hellre bara pussas på kaninerna så är inte orolig längre :) Han hade säkert inte blivit ihjälskrämd om han inte hade blivit jagad så pass. Väldigt stressfullt. Tror hunden "lekte" och sen kom syrran och ropa iväg hunden och gick ut å gick så sprang väl Charlie in i skogen och la sig bakom stenen… För jag trodde inte det var hunden just då eftersom hunden var med syrran men kan inte komma på något annat för så fort vi gjorde oss av med hunden hände det aldrig mer. Två kaniner på en vecka medan det aldrig hänt alla andra 10 åren liksom.

Maggie Magonilia
0

#37.

Obehaglig upplevelse. Skönt att ni fick ett slut på det.

Maggie Magonilia
0

Tänkte ¨återigen publicera bilder på Sunderbyns Fritz.

Här med totte i luggen. Tycker det är svårt att klippa dem fint. Ngn som har tips?