Lillan växer!
Så himla sööööt! Smälter 😍
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Men hon äääär ju det! Haha, inte alls partisk som sagt 😃
Så vacker! :) ❤️
Åh Nadja, hon är ju helt ljuvlig! 😍
#6, Tack!! :) #7, Men hon är ju det! :'D (Och vad kul att du hittat hit igen!)
Fotade nytt på Lillan idag ❤️ Hon är mitt inne i sin fulperiod nu, fäller lite överallt och är dessutom i tovåldern. Så jag har klippt henne lite varstans (tycker inte det är lönt att bråka med tovor i den här åldern, inte när hon bor ute och blir tovig så fort hon varit i hagen en stund). På huvudet har jag klippt henne helt, alla som haft långhåriga utekaniner vet väl hur kul det är när kaninerna doppar huvudfluffet i matskålen, innan de dyker ner i sitt hö och så fryser det till en enda härlig kaka… Ja, utekanin är underbart 😃 (på våren, sommaren och hösten….)
Hon är ändå världens finaste, trots att hon är skruttig ❤️
Men åh va söt hon är, lilla skruttan! Och jag förstår varför du klippt henne.. just av den anledningen du beskriver så är jag glad att jag kan ha Felix inomhus.
Jag gillar hennes fluff på öronen :D ❤️
Mitt hjärta ❤️
Denna tös är verkligen helt otroligt underbar! Hon har spring i benen så det inte är klokt, men oj vad hon kan sitta och mysa i famnen också. Dessutom är hon ju så söt att hjärtat smälter när man tittar på henne, älskar verkligen hennes färg! Hon har blivit otroligt ljus under de senaste veckorna, är så läckert.
OMG, så fin! Hon är ju jättelik hennes halvsyster Nova som jag hade… :')
Vad söööt hon är!!!
Så himla söt.e hon Havanna? Det är våran Maggie!
Åhh vad gullig! Ska du avla på henne?
#17 Hennes färg är viltblå, en helt underbar färg enligt mig! 🙂
#13, Hihi, hon är ju det! ❤️ Ja eller hur, hellre att hon får se lite skruttig ut än att det ska tova och vara i vägen för henne. Det växer ju ut igen i vår! :) Haha, hon har så fint öronfluff ;)
#15, Tack! 😃 Jaa de kan nog påminna om varandra, tycker att Lillan verkligen är hennes mammas tös.
#16, Taaaack! :D
#17, Tack! :) Nej, hon är viltblå som #19 skriver. Havanna är jättefint på teddy tycker jag!
#18, Hon är ju det, tack! Har inga planer på det i nuläget, men vi får se vad som händer :)
#19, Instämmer! :)
Så vackra bilder på henne!!! :-)
#27, Tack så jättemycket! :)
Men va fin hon är! 😍