Trick-tråden!
Jag är jättesugen på att lära min lillskrutt lite tricks, men jag tar aldrig tag i saken… Funderade på om det var någon fler än jag som skulle vara på och så kan man berätta om sina egna framsteg?
Tänkte mig bara något enkelt i början, typ stå på bakbenen, och sen kan vi komma med fler förslag senare. Någon fler som är intresserad? :)
Jag tränar min lillplutt i princip varje dag, han får aldrig mat, bara "godis" vilket är hans mat(alltså pellets) men ändå haha, pelletsen är tillräcklig muta för att han ska göra nästan vad som helst haha😃
bidrar gärna med tricksen jag lär vilket är inkallning, stå på bakbenen, gå på bakbenen(hittills kan han ta max fyra st, men oftast blir det två st, så söt) snurra på bakbenen, snurra på alla fyra, inkallning(är han superbra på) har även testat en minihoppbana och använder ordet "hopp" kanske kan användas till något annat sen, typ hm okej nej kom inte på nått haha, mer än så har jag ej kommit på som kan vara kul att lära, typ hoppa upp i knät när jag klappar med händerna på benen men vet ej om det räknas som trick haha
börja träna nu! det är superkul😃 både för dig och lilla fluffisen
#1, men hjälp vad du hunnit med mycket, duktiga ni är! Känner att det bara är för mig att sätta igång då ;) Jag börjar med stå på bakbenen och gör ett första försök snart när jag ska ut och mata.
går fort med en smart matälskande kanin haha😃
Putt! Ingen annan som har förslag på tricks? :)
Jag försökte mig på att få henne att ställa sig på bakbenen…. hrm, inga kommentarer ;) Hon är mer intresserad av att busa än att försöka nå mina godisbitar. Får försöka hitta något som hon hellre vill ha, hon är rätt kräsen min lilla brud.
Haha, kämpa på! 😃
min lillkille är allt annat är kräsen, äter allt han kommer över 😃 han gör verkligen ALLT för att få minsta lilla smula mat/godis