Teddybilder
Startar upp en ny bildtråd då den gamla blev så lång :) Ladda upp era favoritbilder på era tussar!
Nadja, hon är ju så himla sööööt! Längtar ihjäl mig efter min egna lilla fluffboll när jag ser alla söta bilder här inne ju 😍
#2, hihi tack så mycket, det tycker jag också! Och jag förstår att du längtar jättemycket! :D
#4 Ja det har jag :D Men, så fin han är. Va gulligt att han har lagt ett öra också, det har inte min lillplutt gjort än.
Pumba är jättegulligt! 🙂
Här är min sötnos 😍
Jag funderar på namnen Felix eller Love till honom, men har inte riktigt bestämt mig än.
aw så söööta
''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.'' http://white-botanika.weebly.com
#4 Va söt han är! de växer superfort! på en vecka så känner man knappt ingen dem från tidigare bilder 😍 just nu ser min ut som en fluffig gullig liten enhörning❤️
Felix låter supergulligt, Love också! :D
#4 och #5, åhh så fina små tussar! :') Man blir ju bebissjuk!
#7 Jaa jag tänkte samma sak! Haha, dom är så söta våra killar. När skulle du få hem din tuss? :D ❤️
#8 Jaa jag också! Hihi
#9 jag ska hämta honom på t-centralen kvällen den 9/11 :D kan knappt vänta!!
#10 Åh, då får jag träffa min plutt några timmar före dig 😃 Förstår att du längtar, det gör jag med! ❤️
#11 haha jag kommer förmodligen inte kunna sova på hela ntten :D
#13, så söt! Charmigt med fläcken på nosen :)
#13 Jättesöt! :)
Kan inte fler lägga upp bilder här? Lite dött på den här sidan tycker jag.. Ska nog få nya bilder på Timjan idag, om jag får det kan jag visa sen. :)
Puttar upp! :) In med fler bilder!
Neej vad tröttsamt bild #17 blev sne som vanligt, o #18 blev jättedålig…. Kan man ta bort sina bilder?
#17 Men åååh va fin!
#18 Söt! :)
#19, Nu är det för sent, men tror att om det är inom en timme (?) efter man har skickat sitt inlägg så kan man gå in på "hantera" som finns under sitt inlägg och ta bort bilden :) Men jag tycker bilden på Turbo var jättefin! Har vänt dom nu, men säg till om du vill att jag ska ta bort den :)
#17, Finaste syrran! :)
#18, Jättesöt tuss!
Hittade just en gammal bild på min älskade Melvin. Nu visade han sig ju vara peking och så är han inte i livet längre heller (inte av den anledningen dock!!) och ååh vad jag saknar min lilla grabb!
#23, Melvin var verkligen sååå go och fin!
#24 Jaa! :( ❤️
Åh, nu kommer jag ihåg när du var hos mig och hjälpte mig att klippa ner honom å hur "ful" han blev. Lille killen min! Haha.
Mer teddybilder vill jag se här! :)
Åh Yuki!!!Han var så himla mysig och fin. Jag blev ju kär i honom när jag hade honom hos mig! Älskade lilla killen ❤️
Och Puzzel å Pinnen är ju otroligt söta dom med!
#33, Yuki var verkligen otroligt snygg! Han är fortfarande så saknad, även om det redan gått 3 år sedan han gick bort ❤️
Om två månader är det ett år sedan Puzzel och Pinnen dog, det är helt galet vad fort tiden går! Och vad jag saknar mina töser ❤️
Hittade en bild som du tog på Yuki när han var där!
#34 Jaa jag förstår att dom är saknade! Saknar alla mina tussar som gått bort också. :(
Åh, lilleman. Som sagt var, han var helt otroligt fin och mysig. <3
#34 Är så himla synd att alla dina teddysar gått bort :( Har bara en kanin som dött och det var hemskt nog… :'(
#21 åh tack för du fixade bilderna!! Jag håller m alla andra din yuki är underbart söt
*tog bort bild*
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Farligt att kika in här, blir så sugen på ett fluff igen! 😍
Bidrar med en gammal teddybild till tråden ^^
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Jag rotade runt bland gamla bilder för några dagar sen och kom över en hel del kaninbilder så här kommer det lite bilder på mina små sluttar. Je t'aime´s Nightwish-kull!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Holly och Bille som bebisar!
Tussilagon´s Heaven Here och Reason to Believe.
Je t'aime´s Lenny (u:lejon). Tror han är kanske 3 veckor eller nått på den bilden. Så jäkla snygg! :)
Myran (som tyvärr fällde av senare) tillsammans med O'boy.
Här har vi Myans och Oboys bebisar (dom fem till höger), Je t'aime´s K-kull. Och Je t'aime´s Gramet är Mamma till dom två till vänster (även här är oboy pappa, Je t'aime´s L-kull.
Luxxen. Typ en av dom vackraste kaniner jag någonsin sett! Tussilagon´s Veritas Lux Mea.
Finns en massa fler kaniner och bilder som jag skulle kunna lägga upp, men dessa får duga for now!
Åhhhh älskar denna bild! Ljuvlig
#43 men Gud vad underbara, bland de sötaste jag sett
Åh Hanna, alla dina bilder är ju helt underbara! Även om jag sett alla förut.. hjärtat smälter! :)
#67 Skriv gärna vilket inlägg du menar i början, ex. #33 eller #28 :)
Håller med Ida, alltid trevligt att kika på dina fina bilder Hanna! 😍
Håller med föregående talare, jättefina bilder!!! 🙂