Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1146 ggr
[Nalle-]
0

Favoritfärg?

Jo, liknande trådar har varit uppe tidigare men var ett tag sedan nu! Kom att tänka på det när jag skrev i en annan tråd, vilken färg/vilka färger tycker ni är finast på teddys? Och finns det någon ni inte gillar?

[Nalle-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar själv väääldigt många färger… Har ju en förkärlek för de utan wienertecken, särskilt de viltfärgade då de blir så söta i ansiktet med "viltfältet" runt nosen Kyss Men ska jag vara lite mer specifik så är mina absoluta favoritfärger på teddy viltblå och viltsiames. Vit rödögd tycker jag också är otroligt vackert (finns ju knappt nåt vitare!).

Finns ingen färg som jag egentligen tycker gör sig dåligt på teddys!

[Wera]
0

Viltzobel, zobeljapan (med eller utan vilt) är läckert!
Sen tycker jag om blå wienertecknad blåögd Kyss
Samt havanna (dock inte för "gråaktig").
Ljus (som folk kallar det - creme) gul japantecknat, i blått eller brunt är fint det också.
Ljus brun zobel (inte så att dom ser svart ut)
Vit japantecknat (gud så läckert, i alla färger - blå brun svart egern och allt vad det finns - bara det att det inte finns så mkt ut av dom)

Zakarias
0

Gillar också teddysar utan wienertecken :) Mina favoriter är nog Vit rödögd, Blå zobel, och viltfärgade såklart! (Har ju själv en viltblå) :D

Isabella och madagaskar är också en väldigt fin färg. Synd bara att det nästan inte finns isabella :/

Sen en färg jag jättegärna skulle vilja ha är nog White brun eller White svart. Tycker det är såå fint. :)

[Nalle-]
0

#3, Åh, white svart och otter svart är favoriter här med på andra kaniner. Skulle vara läckert på teddy!

Minisen
0

Jag äääääälskar blått. Speciellt blå wienertecknad. <3

Violens Corney är en sån Teddy jag vill ha!

Föder upp:

Eurasier
www.godmode.se

Birma och Perser
www.minitassens.se

Zakarias
0

#4 Jaa! :)

[Sara-]1
0

Jag älskar viltzobel, viltblå, viltgrå, vitrödögd och blå! :)

Katten_
0

#5, haha min kanin heter cornflakes, men kallas för corny :)

blå tycker jag är fint, med eller utan wienertecken :)

/Christel & kaninerna! Glad

Thowas
0

en gammal tråd som jag uppdaterar  :)

Jag gillar blått, och är faktiskt numera ägare till Corney som är på bild i ett inlägg ovan.

sen älskar jag gult!! det är så fint med gult, och gul wt. köpte nyligen en en gul kanin från littlemellows för att  förhoppningsvis få fram massa gula fina färger.  tycker inte gult verkar så vanligt heller bland teddys..

Storkebodas
0

Jag älskar blått, det är nog min favoritfärg. Sedan är de födförstärkta färgerna väldigt vackra också. Och wienertecken är alltid charmigt.

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

Thowas
0

uppåtöron men så jäkla fin ändå! älskar gult!!

[Nalle-]
0

Kan tillägga att jag också gillar gult, tycker min Yuki var oerhört vacker. Han vara antagligen japantecknad, men utan mörka fält så han var helt gul.

Thowas
0

Jaa! super vacker!! toksnygg!!

[Nalle-]
0

#13, Tack! Tyvärr fick han bettfel, och avlivades bara 6 månader gammal…

Misuki
0

Nadja…har du härstammningen på Yuki vore det bra. Jag är intresserad av att veta allt om vart bettfel hos teddy kan finnas. Han var SÅÅÅÅ fin..såg honom på youtube också. Sån himla skönhet!

[Nalle-]
0

Putt! :) 

Fick ju mig en teddytös med mina favoritfärg, viltblå ❤️

[Nalle-]
0

Puttar upp en gång till :)

poesi
0

Oj, jag har nog ingen favoritfärg tror jag. 
Men jag älskar viltfärgerna.. speciellt viltblå å viltgrå. Och zobelsiames. Och havanna tycker jag är superfint också. Eller ja, jag kan inte komma på någon alls som jag inte tycker är fint, haha. Men dom där är nog favoriterna tror jag.