Nykomlingar?
Är det många här som köpt en ny teddy under sommaren? 🙂 Tänkte att vi kunde samla alla nykomlingar i samma tråd! Är ju väldigt intressant att följa allas utveckling.
Inte länge kvar innan jag hämtar hem min nya, längtar❤️
Ska du skaffa teddy igen? Från vem isåfall? :) Har eventuellt en på ingång, bilder kommer sen :)
Hej! Vi är nya teddyägare. Har köpt en fin honkanin Från änghagens i Laholm. Vi har haft lejonkanin Innan men är helt sålda på teddyns lugna Och sociala sett att vara. Vår hona heter Maggie magnolia är Havanna färg, Fyra månader gammal. Hon lever fritt i huset och är redan rumsren. Hade varit kul att följa andra. Vi har nu bestämt oss för att köpa fler och håller koll på Tillsalu marknaden. Men har dålig koll på uppfödare i Skåne. Vill köpa en hane så att vi kan få ungar. Tack för oss
Åhhh nu blev bilden sen som vanligt…..
#4 Fixat! :)
Hon är jättefin!
Tack:)
#1, Ja, en Tallvägare! :) Spännande!
#2, Så mysigt med innekanin som dessutom får vara lös! Måste vara en dröm för teddysar.
#3, Åh så fin hon är! Myste med henne en del hos uppfödaren, så go liten tös :)
#7 , är det den blå kullsystern till min? Får vi ingen bild:)
#10 Åhh så söt!! vilken uppfödare? :)
#10, verkligen jättesöt! :)
Vad har ni för planer för era teddysar?
YumYum som jag dock har sålt iväg till Sunderbyns, tyvärr! Han är såå fin, försiktig men nyfiken kille :) Men jag valde att sälja han trots allt, eftersom han är besläktad (halvsyskon) med min enda hona Sola. Vill inte ha för många nu heller i och med att jag inte vet vad jag vill göra (20 år, jobba eller plugga? Stanna eller flytta? osv)
hur som helst. En viltegern (lux) wienertecknad blåögd hane.
Jättefina båda två! #14 såg verkligen ut att ha härlig päls.
Funderar precis som du, är 19 och vet inte riktigt hur jag vill göra med allt heller.
#16, Man orkar inte alltid borsta innan man ska fota ;) Så charmig bild! Färgen är ju himla fin, vilka var han efter?
Vad jobbigt :( Kan tänka att det är tomt när man haft flera.
#17 min egen uppfödda lykta (Havanna) och Chippe (blå/gul japan, avliden nu)
#14 Åh så fin! Han hade jag velat ha! :)
#19 många som vill/velat ha han :) jag är SÅÅ tveksam över försäljningen för han är såå läcker.
#20 Ge han till mig då ;) Hehe, men verkligen jättefin!
#22, Jättesöt litet lurv!
Nej inga nya teddysar eller kaniner för min del. Har numera bara tre kaniner kvar, varav en teddyfluff ❤️. Och det kommer inte heller bli flera på många år… Någon gång i framtiden kanske!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Puttputt!
Lillan har hunnit bli drygt 4 månader gammal nu, hon har växt en del men är fortfarande liten! Hon rejsar runt i hagen just nu, det bästa som finns :)
Hur går det med era små?
Åh vad fin han är! Viltgrått är så snyggt på dvärgvädurar :) Teddyvädur eller ej - vi är inte så nogräknade ;)
#27 Tack! Ja håller med!