Nästa kaninköp?
Har ni planer på att köpa en till kanin? :) När? Blir det en teddy, eller en annan ras? Berätta!
Här blir det inga fler teddysar (eller kaniner för den delen, men teddysar är de enda kaninerna för mig) innan jag vet hur jag kommer bo när jag flyttar hemifrån. Annars hade jag gärna byggt ihop mina två fack och skaffat en kompis till lillan, men det blir inget av det :)
Här blir det en zobelsiames blå dvärgvädurshane🙂
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
#2, åh vad fint! :) Är det en unge eller vuxen?
#3 En unge! :D 12 veckor tror jag han är nu.
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Inga kaninköparplaner här över huvudtaget. Som det känns nu kommer jag inte ha kaniner igen efter dessa jag har nu. Men vi får väl se hur pass mycket jag saknar det då ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4, Så himla mysigt! :D
#5, Jag förstår dig! Det skulle det ju inte bli här heller, men de gånger jag varit utan kanin har jag verkligen saknat att vara ute och pyssla med dom. Du får väl se vad som händer ;) Men hoppas förstås att dina har lång tid kvar att leva än.
#6 Ja, det hoppas jag med :)
Jag har tingat min första kanin vilket är en teddydvägvädur å jag väntar spänt på att han ska komma :D
#8, Vad spännande! Var kommer den ifrån? :)
Vi är supersugna på en hona till. Men har inte Hittar rätt äN. Men vi ska ta kull på Maggie Nästa år så då behåller vi nog en eller säkert fler😃. Men dyker rätt hona upp så blir det köp❤.
#5 Hanna, det sa ju jag med nu när Alfred dog men du vet ju hur det gick med de planerna. 😂
Den 9e november får jag hem en liten kille från Tuvullens. Längtar så himla mycket :D
#11 Haha, inte lätt ;)
#11, Men Ida, så himla kul!! :D
#13 Jaa, jag längtar ihjäl mig här borta! 😍
#14, Men jag förstår ju det! Oj så spännande, vad är det för en liten tuss? Färg? Namn? :D
#11 Min lilla sötis kommer också den 9onde november från tuvullens! Jag har tingat Curry, vem är det du ska få? :D
#15 #16 Det är en från Tuvullens. Lilla Timjan 😍
Han är zobelsiames japantecknad. Wienertecknad & blåögd. :)
Tilda, va roligt! Då får vi bildbomba här på sidan sen på syskonen :)
Jag sålde precis min sista kanin pga. hö allergi och kan bara ha kaninerna i mitt sovrum.. :/ Så får nog vänta med kaninköp tills jag flyttat hemmifrån förhoppningsvis om 1-2år! och då kommer jag antagligen böjra föda upp igen! 😃
#18 Ååh va söt han är! Hoppas också på att jag får lite nya bilder snart på min lillskrutt då :D
#20 då måste du visa! :D
#17, Åh vad fint det låter! :D
#19, Nej vad tråkigt :( Måste vara jobbigt när allergin bara slår till sådär… Hoppas du snart får tillfälle att skaffa kanin igen! :)