Trevlig helg! 11-13/10
Jag fortsätter med dessa inlägg, tycker det är lite trevligt så kan inte låta bli ;)
Jag och hunden ska strax iväg till en vän, sen är det inget annat inplanerat i helgen förutom att jag ska förbereda en uppgift till min hundinstruktörsutbildning. Blir väl en del hundträning också, och så ska jag klippa ner lillan en hel del under magen så hon slipper tovor där av att hoppa i det fuktiga gräset!
Hoppas alla får en trevlig helg! Vad ska ni hitta på?
Ska mest bara ta det lugnt i helgen, känner att jag behöver det efter veckan som varit.. Jag är helt slut!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1, Det låter skönt tycker jag! :) Vad har hänt tidigare i veckan då?
Idag blir det pälsvårdsdag för hunden med bad, föning och klippning av nos och tassar. Det behövs! Lillan ska jag släppa ut i hagen alldeles strax och i eftermiddag ska jag borsta igenom henne, kanske klippa klorna också. Annars står inte mycket på schemat idag :)
#2 Egentligen inte så mycket, men jag har fortfarande körtelfeber vilket tyvärr tar rätt så hårt på kroppen. Men det har varit hundpassning och rastning och massa långpromenader samt agilityträning.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4, Usch då, det låter ju riktigt jobbigt :( Förstår att man blir trött av att gå runt och vara sjuk!
Kul med agilityträning!
Igår var det filmkväll med klasskompisarna, tror det bara blir kaninmys idag :)
#6, Låter trevligt! :) Och kaninmys är då aldrig fel!