Bild Lek
Ni som har sorten dvärgvädur,lägg upp en bild på dom vilken färg som helst eller frästen det spelar ingen roll vilken ras man har! Så……… Bara lägg upp bilder på kaninungar/ Vuxna kaniner….. ALLT!!
Min teddytrio från Louise, precis när dom anlänt! Numera är hela trion samlade uppe i himmeln ❤️.
Tussilagon´s The Best Thing "Bosse", Rysstecknad blå
Tussilagon´s Heaven Here "Holly/Bollybus", Isabella otter
Tussilagon´s Reason To Believe "Billie", Viltsiames brun
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4, så fina alla tre :( Alltid lika jobbigt när man förlorar en tuss! Vila i frid ❤️
#6 Finaste ❤️
Nightwish-kullen <3.
e: Tussilagon´s Here I Go
u: Tussilagon´s Reason To Believe
Lilla Luxxen (Tussilagon´s Veritas Lux Mea) Som bodde hos mig ett par månader :)
Je t'aime´s Higher Than Hope (ZS från min nightwish-kull)
OT (Hanna Je táime, du har världens finaste kaniner, det et du va!!! Hallon/Bullen/Olle hälsar led leriga tassar!! )
Underbara, helt underbara. Vart har du din uppfödning jetaime?
#17 Hihi, ja klart! Tack så mycket 😃
Du får hälsa lilla bullen så gott och ge henne en stor puss från mig <3!
#18 Föder tyvärr inte upp längre, har dock ett par kaniner kvar fortfarande :)
Kan du vara snäll att börja igen?!?!!!
Superfina ! Vilken färg är #11?
#20 Kanske om nått år när jag har saknat det tillräckligt mycket! ;D
#21 Isabella otter.
#23, Nämen, skruttan då! Ser ju jättesöt ut, tur hon fick komma till dig :)
#24 Ja, jag är glad!! Hon skulle avlivas eftersom djurstallet hon satt i inte kunde fixa hennes toviga päls.. Tydligen var hon i katastrofdåligt skick och borde avlivas, men jag fick nys om saken och dom gav mig en chans. TACK OCH LOV!!! Under alla äckliga smutsiga tovor fanns lite öm och röd hud, men ingen ohyra, och i övrigt är hon hur pigg och frisk som helst. Helt otroligt! Svansen var nästan avsnörd av alla tovor och det tog ett par timmar att klippa rent henne, men efter bara något dygn var svansen helt rosa och fin igen. Happy day!! Musklerna är det inget fel på heller, men det kanske inte är så konstigt eftersom hon tydligen sprungit lös ute i några månader innan polisen fick in henne. Det blir hoppkanin av henne!! :D