Tallvägens Wicked Berry
Dags att göra en egen bildtråd åt min lilltös :) Hon är en viltblå teddyvädur av en mindre modell, har jättegoa föräldrar så jag tror verkligen hon kommer växa upp till en superhärlig tjej. Redan nu är hon fruktansvärt mysig, min lillasyster får lyfta henne och bära hur mycket som helst och hon kommer gärna fram i buren och vill mysa. Här hemma går hon just nu under namnet Tiffy, var tänkt att vi skulle byta men nu har det satt sig så hårt… Ni får dock gärna lämna ett namnförslag om ni känner för det ;)
Åhhh vad söööt! Väldigt lik systern som jag har( fast annan färg)
Underbar ❤
Jättefin!! ❤️
Förstod att du skulle ta den viltblå 😉
Alltså jag dör. Hur söt är hon inte!? Fler bilder på tösen måste komma!
#2, Ja, det har du nog rätt i!
#3, Hon är så himla go ❤️
#4, Haha, det gick ju inte att motstå 😃
#5, Haha, megasöt! Massa bilder utlovas ;)
#10 Så otroligt söt! Vilken fluffboll. Du får berätta mer om vem hon är i takt med att du lär känna henne mer. :)
Åh så söt hon är! Vilket fluff👍
#11, absolut! :) Just nu är det lite svårt att säga, men hon är väldigt mysig och go!
#12, tack, hon är jättegullig!
Så söt liten tjej ❤️
Jag blir helt "teddysjuk" här borta!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#16, Tack! Eller vad man ska säga, tycker det där är så svårt ;)
#17, Haha jag förstår dig, det är lätt hänt! Små teddyfluff måste ju vara bland det sötaste som finns :')
#18 Så längesen jag hade smått också!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Så otroligt söt! Aaah, jag smälter! 😍
Man vill ju bara pussa på den söta lilla nosen i #7 och #10
Hur är hon till sättet? Pigg och framåt eller lite mer lugn och "easy-going"? 🙂
#20, Haha, hon är en riktig goding! 😃 Det är mycket fart i henne, kan nog vara den piggaste teddy jag haft. Full fart ute och en massa glädjeskutt. Samtidigt jättelugn och mysig i famnen, som sagt kan min lillasyster hantera henne utan problem och hon har aldrig hållit på med kaniner tidigare.