Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettoff-topic
Läst 695 ggr
[Nalle-]
0

Goddag 5/9

Har sett att vissa sajter har trådar av det här slaget, tycker det ser så trevligt ut så tänkte att vi också kunde ha det 🙂 

Jag är för tillfället hemma om dagarna, läster en distanskurs på en termin i filosofi nu när Asko är valp. Har kollat på en föreläsning idag och läst en text inför den första gruppövningen - det är väääääldigt flummigt! Ska läsa en text till och sen är jag nog klar för idag. 
Ska ta ut Tiffy en sväng nu och sen har jag inte särskilt mycket planer för dagen, är sjuk så ska dricka en massa te och äta halstabletter. 

Vad ska ni göra idag? :)

Zakarias
0

Idag blir en slappardag, har redan "trimmat" mina kaniner. Blir kanske att jag städar nån bur också :)

Benne
0

Jag ska nog plugga lite inför hk-prov, klippa Lavendia litegrann, kanske ta några "sommarbilder på henne (om man nu kan hitta någon plats där det fortfarande ser sommrigt ut 😮) och börja planera lite inför vintern kanske :)

[Nalle-]
0

#1, låter bara trevligt :) Hur många kaniner har du nu? 

#2, fotogtrafering är alltid kul! :) Tycker hösten är en bra årstid att fotografera på, brukar vara så härligt ljus.

Zakarias
0

#3 Bara tre stycken :)

Underbarn
0

Städat en del av burarna (så sjukt mkt, blir alltid en stor sopsäck och det var bara två av burarna) bor ju i villaområde så jag får ta med mig all skit upp till stallet och tömma säckarna där haha. Fotograferat och myst med kaninerna. Har 5 kaninungar som flyttar nästa vecka :) sen blir det inga fler ungar för än nästa år. Har 5 vuxna hemma nu men en ska väl flytta strax och en annan ska jag försöka hitta nytt hem åt snarast :) 3 kvar där 2 av dom börjar bli till åren! Och det syns :/ en av dom har plötsligt blivit halt på ett framben… Han har inte brutit det (jag kan böja och trycka på det utan reaktion) han är pigg och äter bra ändå. Men vet inte hur han blivit halt för han har inte ramlat och jag har inte tappat han :/