Teddyvädurs hona sökes
Hej! :) Jag är en tjej på 18 år som söker efter en kaninhona till min kaninhane! Min lillkille är 6 månader och ska snart kastreras, han bor i en stor bur gjord av kompostgaller (180*90*90) på mitt rum och får lov att vara ute och springa minst en gång om dagen. Han får 1/2 dl cuni complete varje dag & har alltid tillgång till färskt hö & vatten. Han är rumsren och har en kattlåda med träpellets i annars går han på plastmatta & filtar :) han är en busig, sprallig, glad & härlig kille som verkar älska livet! Jag vill inte att han ska behöva vara helt ensam på mitt rum om dagarna när jag är på jobb/ i skolan och har därför beslutat mig för att ge honom en burkompis :) Jag söker därför en teddyvädurs hona. Jag vill att hon ska vara bebis så attt hon får växa upp med mig och domino (som min hane heter) och helst ska hon vara brokad! Domino ska bli kasterad näst- nästa vecka & sen vill jag att han ska gå själv minst en månad innan jag sätter ihop honom med en hona, så kan inte köpa förens om en månad & jag bor i landskrona som finns i skåne så helst inte för långt bort! Tacksam för svar! :)
Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP
Har en brokad dock vuxen på 3 år…?
#1 Tack, men jag är tyvärr ute efter ett ungdjur! :-)
GG WP
Hej!
Jag kommer ha en kull som är leveransklar i november/december. Där kommer inte bli brokat men andra fina färger! Jag bor i Laholm :) Kolla gärna in på min hemsida. http://anghagens-teddys.weebly.com/
Mvh Erika, Änghagens Teddys
Hej tack! Jag har pratat med en till uppfödare också som ska ha kull om en månad ungefär, så får se hur det blir annars hör jag av mig igen! :d
GG WP
Nämen åhh vilken goding!! Vet inte riktigt om jag kan fixa det! Men kan kolla det, hör av mig så snart jag kan :d
GG WP