(S) Teddyvädursungar 4.3
Två kullar släpps för tingning nu. Spännande färger och kull 8 har anlag för blå, brun, gul, vilt. Kull 9 har anlag för blå, gul, vilt och ev. brun.
KULL 8
Född: 15/5 -13
Ras: teddyvädur
Färger: Lux brokad 0.1, egern/gul viltjapantecknad 1.0, svart/gul viltjapantecknad 1.0, brun/gul viltjapantecknad 1.0, lux wt 1.0 stannar
E. Chippe, blå/gul viltjapan
U. Lykta, havanna
KULL 9
Född: 15/5 -13
Ras: teddyvädur
Färger: Lux brokad 0.1, viltblå wt 0.1, viltblå brokad 0.1
E. Chippe, blå/gul viltjapan
U. Rania, blå brokad
Pris: 800:-/st ink h-bevis.
Lux brokad hona och egern/gul japan hane: 900:-
Finns i Gävleborg. Transport till Kramfors finns då jag har två andra kaniner som ska dit. Transport till Gävle, Borlänge kanske kan lösas.
Måste bara skriva att det är verkligen fina färger du fått, den viltblå wt är verkligen supersnygg!
#10 ja jag är verkligen nöjd :) hade bara velat haft fler honor. #7 tingad!
#9 tingad
#1 ev tingad Okej kanske inte behövde honor för gud vad folk ville ha hanar :) de går åt fort! Två honor och en hane kvar
Kan någon ändra rubriken till "4.3" då jag tror att #1 är hona, inte hane :) samt i annonsen det står nu "viltblå wt 1.0" men det ska stå "viltblå wt 0.1"
#14 Har fixat det nu. :)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#3 tingad Det går fort! Så är ni intresserad så bestäm er fort. Nu är det bara Lux brokad hona och svart/gul Japan hane kvar!!
vart hamnade den viltblå wienertecknade hanen? SÅ fin!!
#1 viltblå wt BLÅÖGD HONA!! Åter till salu #19 den finns kvar :) är en hona
Vart finns de :)?
#21 Edsbyn Ovanåker, Gävleborg :)
Är Rania pekingvädur eller teddyvädur? Såg att det stod ev peking på hemsidan förut, men hennes ungar säljes som teddyvädurar? Vilken pälstyp har hon? Är ju rätt viktigt då Rania är mor till ena kullen och Lykta (Ranias dotter) till den andra- så inte ungarna som säljes fäller av senare- och att köparna då kanske tror de är säkra teddys..Men är Rania teddy så är det ju lugnt..men om inte kanske man bör uppge att de är eventuella pekingar?
mvh Erika, Eklyckans
#24 alla har än så länge sålts till kel men rania trodde jag var Peking förr men den är jämnårig av sämre kvalité. Lyktas är dock bra.
#23 Tingad igen
Två kvar! En hane och en hona :)