Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 2674 ggr
[thildaaaa]
2/9/16, 11:25 AM

(S) Teddydvärgvädur hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9

Nu har jag behövt ta det tunga beslutet att sälja min fina hankanin Pumba. Han är född 6/9-2013, kastrerad, och superfin i temperamentet. Han älskar att gosa, komma ut på koppelpromenader och godis. På somrarna har han älskat att gå på äventyr i skogen med sin hundkompis cocker spanieln Yatzy :) Han är mycket orädd och van vid andra djur, dock har han inte träffat några kaniner förutom vildkaninen som brukar sitta utanför hans bur och spana in på honom och sno hans hö ^^ Han är rumsren och kissar endast i sin toalåda. Bajsar väldigt lite utanför. Jag vill att han kommer till ett hem som har både tid och intresse för honom för det är han väl värd! Han älskar alla han träffar och kliar man på rätt ställe så slickar han glatt på en. Just nu bor han ute och jag har tänkt klippa ner hans päls när det blir varmare ute för att han har samlat på sig tovor nu under vintern som ej går att kamma ut. Han har varit nerklippt tidigare somrar och pälsen kommer tillbaka mycket jämnt och fint :) (lägger in bilder då han både har lång och klippt päls!) Han är mycket lätt att hantera, sitter lugnt och fint i knät medan man klipper klor, borstar eller liknande. Jag har härstamningsbevis för honom och han kommer från "tuvullens" i Umeå som dock är inaktiv nu. Jag har vaccinerat honom en gång om året strax innan sommaren mot gulsot och kaninpest. Han finns i södra Stockholm Pris: 500kr Om köparen är intresserad så har jag både innebur och utebur + en hage till salu. Dessutom en hel del tillbehör. För fler bilder så finns kontot "photosbythilda" på instagram

Annons:
Zakarias
2/13/16, 4:41 PM
#1

Har för mig att tuvullens kaniner är från Lycksele?

/Zakarias

[thildaaaa]
2/14/16, 11:03 AM
#2

Jaa en bit från lycksele, jag har ingen koll på norra sverige haha men de är inte suuuperlångt från Umeå ^^ men uppfödningen är ändå nerlagd nu

[thildaaaa]
8/7/16, 3:53 PM
#3

Puff! Han letar fortfarande hem!

Lillweii
11/18/22, 8:40 AM
#4

hitta han hem?

Upp till toppen
Annons: