Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1582 ggr
[Underground]
1/16/16, 5:37 PM

(S) Teddyvädur (hane)

Detta är så svårt för mig att skriva men jag måste sälja min lilla bebis pga nytt jobb och jag kan inte längre ge honom tiden han förtjänar. Han är helt underbar så jag vill att han hamnar hos någon som ger honom all uppmärksamhet. Just nu är han frigående i halva min lägenhet så jag vill helst inte att han ska sitta i en liten bur, alternativt att han får springa lös så ofta man är hemma. Han är som sagt innekanin men skulle säkert trivas ute i sommar :)

Han kommer från Värmdös kaniner och är snart ett år gammal. Social, busig, kissar på låda och lättskött förutom att han lite svårt att sitta still när man borstar men det är för att han är så nyfiken på allt runt omkring. Han är som en hund och vill vara med en hela tiden - varesig man lagar mat, kollar på tv eller duschar haha. Okastrerad så ibland har han skvätt lite men absolut inte ofta. Han ska inte användas i avel.

Priset spelar ingen roll, hemmet är viktigast. Finns i Sala i Västmanland men jag kan komma med honom till Västerås. Skicka PM om ni vill veta något mer.

Annons:
[Milicious]
1/18/16, 3:38 PM
#1

Han är ljuvlig 😃 Vilka är han efter?

Aloe.Vera
1/19/16, 7:23 PM
#2

såå söööt, hade jag inte redan haft en hane hade jag lätt köpt honom..

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[Underground]
1/25/16, 11:47 AM
#3

Magda och Bamse har jag för mig att de hette. Han är verkligen underbar :)

[Milicious]
1/26/16, 7:48 PM
#4

Du har PM 😊

[Underground]
2/3/16, 1:24 PM
#5

Nu är han kastrerad :)

[Underground]
2/13/16, 12:36 PM
#6

Nu när han är kastrerad så har han inte skvätt en enda gång. Mycket lugnare och numera frigående i hela lägenheten. Ingen som är intresserad? Han är så rastlös när jag är på jobbet hela dagarna :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: