Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 898 ggr
poesi
2014-10-13 20:36

Intressekoll!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nyligen flyttat till en lägenhet där jag inte har möjlighet att ha min älskade lilla Felix. Han bor hos mina föräldrar just nu, där han egentligen har det väldigt bra men mitt dåliga samvete får mig att fundera på om han skulle ha det bättre hos någon annan. 
Så jag tänkte bara kolla här om någon skulle vara intresserad utav honom. 

Han är ett år gammal. Otroligt social & snäll. Älskar alla människor han träffat iaf än så länge! 

Han finns 2.5 mil utanför Örnsköldsvik & jag har inget körkort så man måste kunna hämta honom i Övik. Eventuellt i Umeå då jag är där lite nu & då. 
Fråga gärna mer om honom, om ni skulle vara intresserad! 

(Bild på honom från i somras, då han var klippt!)

Annons:
hannis :)
2014-10-15 19:50
#1

åh, va synd att du int kan ha honom 😔 Han är verkligen otroligt fin, och färgen hans är ju bara för underbar! Jag kan tyvärr inte lämna intresse på honom (även om jag skulle vilja det) p.ga avståndet och så har jag inte tid för fler kaniner just nu. Men ett stort lycka till, och hoppas du hittar ett fint hem åt honom om du bestämmer dig för att sälja honom!

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

poesi
2014-10-16 21:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Jaa. :/ 
Håller med dig om att han är otroligt fin, min lilla ögonsten! 
Tack så mkt.. Har inte letat så mkt efter en ny köpare, då jag på ett sätt vill ha kvar honom iaf men vi får se om någon lämplig hör av sig. :)

Alarmklockan
2014-10-18 11:08
#3

Hade du kunnat ta dig till Sthlm med honom så hade han fått flytta in hos mig. Tyvärr så har inte jag möjlighet att ta mig så långt :/

poesi
2014-10-19 15:49
#4

#3 Typiskt.. jag har inga planer på att åka till Sthlm heller.  :/

Upp till toppen
Annons: