Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1432 ggr
Jetaime
4/21/14, 7:23 PM

(S) Fackbur.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kaninerna har flyttat ut på gräset för i år och kommer nu bo där tills det blir minusgrader igen, och buren står helt tom. Städat bort lite gamla grajor dessutom… Men känner att det är dags för buren att flytta och komma till nytta för någon annan! Det är den bästa buren jag någonsin har haft, dock väldigt välbyggd av en professionell snickare *blink* och är kräver därför en del för att flyttas. Den byggdes på infarten och flyttades med hjälp med säckakärror in i trädgården där sex starka män stod till tjänst för att lyfta den på plats. Så flytten får man stå för själv.

Nedersta och mittenvåningarna är ca 250x70cm och den översta våningen består av tre fack på ca 80x70cm. Höjden på facken ligger (tyvärr) på 49cm, vilket är något som jag inte direkt brytt mig om då dom haft stor plats ändå och fått komma ut i hagarna och skutta, och översta våningen lutar så därför är det lite lägre där också. Men man har en bra grund ifall man vill bygga om den så kan man göra lite som man själv vill!

Jag tänkte väl en typ 1000-lapp för buren. Den är i bra skick, men har ett par år på nacken. Finns även tillbehör att köpa till så som höhäckar, transportburar, skålar, flaskor osv. (Fråga gärna om det är något speciellt ni är ute efter!)

Buren finns i Höllviken!

Går bra att kontakta mig via PM, mail eller SMS.

hanna_persson@hotmail.com, 0730541019.

Annons:
Upp till toppen
Annons: