Annons:
Etikettallmänt
Läst 706 ggr
poesi
2014-04-10 19:29

10 april

Lite halvdött här på forumet nu tycker jag..
Hur är det med er alla? Å kaninerna förstås? 😃

Visa bilder, eller berätta lite allmänt bara vettja!

Annons:
[thildaaaa]
2014-04-10 21:51
#1

Med oss är det super! Pumba är en liten bamsing nu som röjer fram över mitt golv 😃 Papperskorgen är favvon… hur är det själv? 🙂

[thildaaaa]
2014-04-10 21:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Liten bild

[thildaaaa]
2014-04-10 21:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Testat hoppning med honom också!

poesi
2014-04-11 17:10
#4

Åh, sötPumba! 😍 Vet du hur mkt han väger? Tänkte eftersom du skrev "bamsing" :D Hur gick hoppningen?

Med oss är det jättebra! Felix har blivit utekanin till 50% Iaf de dagar då det är fint väder.. då är han ute från elva, tolv på dagen till på kvällen i en stor hage. Det tycker han är underbart, å protesterar gärna högt å mkt om han inte får komma ut då han vill. 😉
Han är otroligt sällskaplig å jag får så dåligt samvete då jag jobbar så mycket som jag gjort den senaste tiden, så jag funderar mer å mer på att kastrera honom & skaffa honom en burkompis. Tror att det skulle bli superbra för honom.

Corazón
2014-04-11 18:14
#6

#5 Åhh så söt! Vilken färg är han? :)

Annons:
poesi
2014-04-11 21:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Tack! Han är mest troligt zobelsiames wienertecknad egern, kan vara zobelsiames brun också.

[thildaaaa]
2014-04-12 10:32
#8

Å va underbart för honom!! Har bara varit ute i koppel enstaka gånger med Pumba hittills! Håller på att bygga en bur just nu och ändrat planerna så att han får en stor hage under, 120x100 tror jag den är , sendan ska han få en liten övervåning med toa och skydd 80x50 :) där kommer han få vara när det blir varmare! Vågar inte ha pumba i tex kompostgallerhage, räddför katter fåglar osv :/ tänkte köpa en trähage från teddytassen men det blev inte av, för mycket pengar… Hoppningen med pumba gick bra, han verkade tycka det va kul! Har snickrat ihop två stycken hinder hittills också! :)

hannis :)
2014-04-14 10:59
#9

För mig och Ficon går det bara bra, han är rumsren nu och ska snart börja flytta ut till sommaren. Selträningen går frammåt och vi har så smått börjat tänka på att pröva på lite hoppning senare i sommar. Jag har även varit ganska bebissjuk på siståne så ev. skaffar jag en till tuss i sommar :)

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

hannis :)
2014-04-14 11:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

bild från i julas :)

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

hannis :)
2014-04-14 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

gullungen i mitt rum

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

hannis :)
2014-04-14 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

posar på balkongen

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

poesi
2014-04-16 21:01
#13

#8 Låter ju jättebra! :D 
Jag har Felix i en rätt så stor kompostgallerhage, med lite saker i som han kan gömma sig i (hus och tunnel). Vi bor på ett rätt så djurvänligt område å jag har haft kaninerna ute i hage i 6, 7 år utan att något hänt så jag är inte så orolig, även om jag aldrig lämnar honom ute i den utan att någon i familjen är hemma å kan se till honom såklart. 

Hannis, vad söööt han är! Härligt att han är rumsren också :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: